قدس آنلاین- ایلام-غلامرضا محمدمرادی: فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: با مدیریت جهادی و انقلابی فرزندان ملت غیور ایران در نیروی انتظامی، جرائم امنیتی، آدم ربایی، گروگان‌گیری و راهزنی در استان به صفر رسیده است.

جرائم امنیتی در ایلام به صفر رسیده است

به گزارش قدس آنلاین از ایلام، سردار نورعلی یاری با بیان اینکه در دفاع مقدس، هیمنه پوشالی طاغوتیان و ساختار دیکتاتور و ظلم پهلوی با اشاره آن پیر فرزانه فرو ریخت، اظهار داشت: دست‌های خالی و دل‌های پرایمان و باور رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس در برابر هجمه‌هایی که استکبار در بستر تحریم‌ها و شبیه‌خون فرهنگی علیه نظام ما انجام داده است، ما را به نقش الهی ولایت و رهبری در کنار مردم رهنمون می سازد که امروزه مرکز ثقل امنیت کشور است.

وی با اشاره به اینکه امروزه پلیس مفتخر است که در شعار و رفتارش همبستگی ایمان و خیرخواهی و مردمداری دینی، موج ‌زند، افزود: پلیس با تحول نمادین در پیگیری و طرح گفتمان‌های مؤثر حوزه عملکرد، خود را محدود به نگاه ابزاری و خشک مقابله‌ای با جرم نمی داند بلکه دوشادوش دانشگاهیان، روحانیون، کارشناسان و اهل فن، دامنه اقدام را تا حوزه پیشگیری و ارتباط در جامعه تسری داده است.

فرمانده انتظامی استان ایلام با بیان اینکه پلیس امروز نماد هوشمندی و به تعبیر مقام معظم رهبری مظهر اقتدار ملی است و با همنشینی موزون قدرت و محبت، مرجع مظلومان و مایه ترس متخلفان و قانون‌گریزان شده است، بیان داشت: سطح برنامه‌های مشترک پلیس و مردم و دیگر ارگان‌های متولی توسعه فرهنگی و اقتصادی و اجتماعی بسیار وسیع است.

سردار نورعلی یاری با اشاره به اینکه کمتر عرصه‌ای را می‌بینید که حضور پلیس در آن کم رنگ باشد و وفاقی که بین مردم و پلیس در نگاه به امنیت وجود دارد، تجویز دین و آموزه‌های مذهبی در پاسداشت محور امنیت به عنوان بزرگترین سرمایه پلیس در جامعه اسلامی است، یادآور شد: شعارهایی که هر ساله در بستر برنامه‌های هفته ناجا اطلاع‌رسانی و نشر می‌شود، نمود همان الهام‌ها از چشمه جوشان ولایت و عزت دینی است و مصداق روشن تطابق کلام و عمل بر تکریم مردم و قانون است.

وی با بیان اینکه دشمن در ساحل فریبنده آزادی‌های فردی، به دنبال سلب امنیت ما از طریق هجمه‌های فرهنگی و رسانه‌ای است و می‌خواهد با اقدامات همزمان خود در دو مقوله اقتصاد و فرهنگ، روند رشد و بالندگی نظام را از ما بگیرد، خاطرنشان ساخت: خوشبختانه با نامگذاری سالانه مقام معظم رهبری، همه ساله تمام نقشه ها و ترفندهای آنان نقش بر آب می‌شود.

فرمانده انتظامی استان ایلام با اشاره به اینکه پلیس آینده‌پژوه ما، امروزه در شناسایی و تشخیص مسیر پیش رو و با برخورداری از رهنمودهای مقام معظم رهبری و تدبیر  فرمانده نیروی انتظامی و مراجع مشاوره‌ای علمی و دینی توفیقات خوبی کسب کرده است، تصریح کرد: ناجا در سطح تعامل بالایی با سیستم‌های امنیتی و انتظامی و نیز مردم و پلیس است که مرزی ایمن و نفوذناپذیر توسط همکاران مرزبانی و ارتش و سپاه را شاهد هستیم و امنیت داخلی را صد درصد حفظ و حراست می‌کنیم.

سردار نورعلی یاری با بیان اینکه ما سربازان ولایت با چشم‌های بیدار و ذهن هوشیار چشم بر مرزهای عزت دوخته‌ایم، تأکید کرد: ما امروزه مفتخریم تا در کنار سپاه سرافراز و ارتش مقتدر و پرتوان و با همکاری سیستم‌های امنیتی، سطح هوشیاری و اطلاعاتی را تا آن سوی مرزها و در قلب دشمنان تسری دهیم.

وی با اشاره به اینکه پلیس ایران در عین اقتدار و به دور از خشونت در میان همسایگانی که درگیر جنگ هستند امنیت کشور را به نحو مطلوب حفظ کرده است، گفت: همزمان با سراسر کشور هفته ناجا امسال با شعار "همه با هم برای امنیت و آرامش" در استان ایلام آغاز شد و توقع ما از هم استانی‌های شهیدپرور و ارزشی و ولایتی این است که همچنان این همراهی و همفکری را با فرزندان خودشان در نیروی انتظامی داشته باشند.

 فرمانده انتظامی استان ایلام با بیان اینکه در تلاش هستیم تا به فضل الهی بتوانیم امنیتی پایدار و مطلوب را در جامعه داشته باشیم، اظهار داشت: ما بنا داریم 600 برنامه فرهنگی، ورزشی و انتظامی را در گوشه و کنار استان با مشارکت فعال آحاد مردم استان و خانواده های معظم شهداء و جانبازان و ایثارگران، بسیجیان، پاسداران و مرزبانان برگزار نماییم.

وی با اشاره به اینکه در هفته نیروی انتظامی کارشناسان در رسانه‌های استانی و در مساجد، مدارس و دانشگاه‌ها حضور فعال خواهند داشت تا بتوانند توصیه‌های امنیتی و پلیسی را ارائه دهند، افزود: از هفته ناجا سال گذشته تاکنون نیروی انتظامی اقدامات بسیار خوبی را با بهره‌گیری از همه ظرفیت‌هایی که در درون سازمان وجود دارد و با مشارکت مردم و همه دستگاه‌های نظامی و امنیتی، به سرانجام رسانده است.

 فرمانده انتظامی استان ایلام با بیان اینکه با وجود توسعه جمعیت و دغدغه‌های جدی که خانواده‌های ایلامی در بحث‌های مختلف برای فرزندان خود و حتی برای اموال داشته‌اند، در طول این یک سال اقدامات بسیار جدی در حوزه امنیت و افزایش احساس امنیت در استان انجام شده است، بیان داشت: در حوزه مقابله با قتل و جرائم به نسبت سال گذشته، در استان 10 درصد کاهش جرم داشتیم و خوشبختانه همه قتل‌هایی که به ناحق در این سرزمین اتفاق افتاده، توسط همکاران کشف شده است.

 سردار نورعلی یاری با اشاره به اینکه جرائم امنیتی، آدم ربایی، گروگان‌گیری و راهزنی در استان به صفر رسیده است، خاطرنشان ساخت: این کاهش‌ها تنها با مدیریت جهادی و انقلابی فرزندان ملت غیور ایران در نیروی انتظامی تحقق یافته است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.